Kho Phangang - Reisverslag uit Someren, Nederland van Jeannie Coopmans - WaarBenJij.nu Kho Phangang - Reisverslag uit Someren, Nederland van Jeannie Coopmans - WaarBenJij.nu

Kho Phangang

Door: Jeannie

Blijf op de hoogte en volg Jeannie

14 Augustus 2011 | Nederland, Someren

We zijn goed geland hier op het strand. Lekker warm weertje en relaxen maar.

Een zwembad en de zee en meer hebben we niet nodig.
Behalve dan natuurlijk de cocktails, biertje en lokale mensen die graag met vuur spelen.
Al met al vermaken we ons dus nog super goed.
Mijn arm is weer helemaal beter. Het lokale middeltje heeft prima gewerkt en wordt nu voor alle kwalen ingezet.
Die kwalen beperken zich tot wat bultjes van de warmte of een mug.
Hier ook nog effe op een jetski en kano meegemaakt en een loei van een pad in een vijvertje waarvan wij dachten dat een kind met een vuvuzela zat te spelen :-)

Na 4 nachten weer de lange weg retour naar Bangkok. Op de boot was het nog even spannend om niet over de reling te waaien. Het begon erg relaxed en warm maar op een bepaald moment sloeg het weer om en moesten we van het dek af. En dat viel dus niet mee.
Na de slaaptrein (deze ronde wat mindere geslapen) weer in alle vroegte in Bangkok.
Lekker een donut op het station waar om 8.00 uur iedereen weer even op staat en een er muzikale groet wordt gedaan voor de koning (dit was de eerste keer ook al maar dan om 18.00 uur).

Groeten,
Jeannie