Chiang Mai 2 - Reisverslag uit Someren, Nederland van Jeannie Coopmans - WaarBenJij.nu Chiang Mai 2 - Reisverslag uit Someren, Nederland van Jeannie Coopmans - WaarBenJij.nu

Chiang Mai 2

Door: Jeannie

Blijf op de hoogte en volg Jeannie

04 Augustus 2011 | Nederland, Someren

Na het wakker worden stonden de vrouwen ons al op te wachten met lokale producten en kon de kooplust weer bevredigd worden.

Na een bezoekje aan het dorp, inclusief school en tempel (dat moet je ruim oppakken) konden we met een heuse olifant aan de terugreis beginnen. Het was even spannend maar wel erg leuk.
Wat een kracht heeft zo'n beest. Hij nam onderweg naast zijn maaltijd mais, die hij zo uit de akker plukte ook nog even een boompje mee. Daar moet je dus niet onder komen.
Na een klein uurtje weer op vaste grond en met de jeep en te voet weer op pad.

Na de lunch op een bamboevlot wat ter plekke voor je werd gebouwd. Met 3 aan 3 op de boot en de rivier af.
Job mocht zelfs sturen wat nog niet mee viel.
De mannenboot kwam door verkeerd gewicht verdeling bijna geheel te water.
Hierna nog even naar een orchideekwekerij wat voor ons niet had gehoeven maar wat nu eenmaal in het programma zat.

Terug in het hotel hoorden we dat de regen voor een kleine ramp heeft gezorgd waardoor een dorp helemaal onder water is komen staan en de trein niet naar Bangkok terug kan. Oeps!
Dit gaat we nu niet oplossen maar morgen eens rustig bekijken..

Welteruste na deze 2 vermoeiende dagen. We gaan genieten in ons zachte bed.

XX